bir müşteriye bu şekilde cevap verilmez, pazarlamada böylesi müşteriler için satış yapması kolay müşteri deriz.
adam açıkca size beni ikna et alayım demiş. siz almaması için ikna etmişsiniz.
ve evet, bir satıcı asla bu uslübu kullanmamalı. istediği kadar her yerde yazsın fiyat.
neden senden alayım demiş ?
espriyle karışık '' ben onlardan daha yakışıklıyım hocam'' diyip bi gülücük koysaydınız, daimi bir müşteri kazanabilirdiniz.
Haklısınız ama kısmen. Ben bir esnaf değilim veya kurumsal bir işletme sahibi. Sadece oyunu oynamadığım için elimde kalan kodları satıyorum ki zaten adet başına 150tl indirimli fiyat vermişim. Bundan ötesi saygısızlığa giriyor bence, arkadaş keşke daha ucuz bir fiyat teklif etse de insan gibi konuşsak. Müşteri kazanmak istesem tabii ki sizin söylediğiniz gibi yaklaşırdım ama bu tip insanlara pek tahammülüm yok. Bence biraz empati kurabilirseniz karşınızda ki insanın saygısızlık yaptığını kavrarsınız.