Kaannkabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız ama kısmen. Ben bir esnaf değilim veya kurumsal bir işletme sahibi. Sadece oyunu oynamadığım için elimde kalan kodları satıyorum ki zaten adet başına 150tl indirimli fiyat vermişim. Bundan ötesi saygısızlığa giriyor bence, arkadaş keşke daha ucuz bir fiyat teklif etse de insan gibi konuşsak. Müşteri kazanmak istesem tabii ki sizin söylediğiniz gibi yaklaşırdım ama bu tip insanlara pek tahammülüm yok. Bence biraz empati kurabilirseniz karşınızda ki insanın saygısızlık yaptığını kavrarsınız.

9 yıldır uluslararası pazarlama yapiyorum dostum. Empati kısmını geçeli çok oldu sanki : )