Selam verilmiş sadece selamı almamışsınız kendi inancınızda ve uslübünüzde alsanız iyi olurdu. Müşteri zaten düzgün bir dil kullanmamış ancak önemli olan sizin üslubunuz olarak değerlendirirsek biraz daha sabırlı ve yapıcı olursanız güzel olurdu.
Forumda gördüğüm ticaretlerde selam almadan iban atan tipler var sonra neden cevap vermeye devam etmiyorlar diye konu açıyorlar. Üslup çok önemlidir hadsize haddini her zaman bildirin ancak güzel uslübunuzun altındada ezmeyi ihmal etmeyin.