İki şekilde yorum yapayım ;
- "Esnaf" ağzı için hoş bir üslup değil, fiyatlarımız bu şekilde vs daha keskin olmayan cevap verilebilir.

- esnaf dışı ağız için bı üslup bozukluğu yok benim de ağzıma geliyor söylüyorum.