Üslubu kendisinin bozuk, sende sinirlenmişsin yazmışsın. Tavsiyem müşterilerin çoğunluğunun böyle olacağını bilmen ve tatlı dille neden senden alması gerektiğini anlatman gerek. Sonuçta bir şeyler satıp sende para kazanacaksın bu dil doğru değil. Müşterinin dili öyle olabilir ama seninki tabiki doğru değil çünkü sen ayı ya dayı demek zorundasın. Demezsen satışa çevrilen konuşmaların sayısı çok düşer. Gerek indirim yapar veya gerek farkını anlatırsın adam gelmiş ayağına kadar kaçırmayacaksın.