Kaannkabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konunun başlığında ürünün fiyatı yazıyor, sırf zaman çalmak için yazan kullanıcıya böyle bir cevap verdim. Sizce benim uslubum bozuk mu? ve bu vpleri hiç satamaz mıyım?
Hocam şey demeniz lazimdi
100 fazla verip neden siteden alasinizki