Bayramda Radar cezası yiyen oldu mu? Veya herhangi bir trafik cezası yiyen 😃
Ben hızım 200 250 den aşağı hiç düşmedim. Son sürat evin bahçesinde 😄
Bayramda Radar Cezası Yiyen Oldu mu?
8
●522
- 08-06-2025, 22:56:46
- 08-06-2025, 23:14:45O selektör ile uyarı verenlere ceza yazıyorlarAras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana da geçen gece 2.30 da çöp arabası yoldan geçememiş o yüzden yazmışlar. Sanki benim suçum ben arabayı çektiğimde arkam filan baya boştu benden sonra yolun karşı tarafına araç çekmiş başkaları kabak bize patladı.
- 08-06-2025, 23:22:40Bilmiyorum zaten yavaş sürüyorum o yüzden bir sıkıntı yaşamadım. Evet, şu anda çok ceza yazılıyor, çok dikkat etmek lazımiNKa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2025, 23:31:30Şehir içinde çoğu kişi hız limitlerini az çok biliyor. Ancak şehirler arası yolda sıkıntı biraz bir bakıyorsun 110 km 50 mt gitmeden 70 e düşüyor o araya da radarı sıkıştırıyorlar. En güzeli navigasyon açmak sanırım hız limitlerini düzgün gösteriyor ona göre ceza olasılığı azalır.Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bana da geçen gece 2.30 da çöp arabası yoldan geçememiş o yüzden yazmışlar. Sanki benim suçum ben arabayı çektiğimde arkam filan baya boştu benden sonra yolun karşı tarafına araç çekmiş başkaları kabak bize patladı.