50 km yolda 3 tane sivil radar vardı ama ceza yemedik hatta insanların selektör attıkları yerlerde kimse ceza yememiştir
Karşıdan gelen tüm araçlar ileride radar olduğu zaman üst üste selektör atıyor, uzunları yakıp söndürüyor