Bilmiyorum zaten yavaş sürüyorum o yüzden bir sıkıntı yaşamadım. Evet, şu anda çok ceza yazılıyor, çok dikkat etmek lazım
Şehir içinde çoğu kişi hız limitlerini az çok biliyor. Ancak şehirler arası yolda sıkıntı biraz bir bakıyorsun 110 km 50 mt gitmeden 70 e düşüyor o araya da radarı sıkıştırıyorlar. En güzeli navigasyon açmak sanırım hız limitlerini düzgün gösteriyor ona göre ceza olasılığı azalır.