O selektör ile uyarı verenlere ceza yazıyorlar

Bana da geçen gece 2.30 da çöp arabası yoldan geçememiş o yüzden yazmışlar. Sanki benim suçum ben arabayı çektiğimde arkam filan baya boştu benden sonra yolun karşı tarafına araç çekmiş başkaları kabak bize patladı.
Bilmiyorum zaten yavaş sürüyorum o yüzden bir sıkıntı yaşamadım. Evet, şu anda çok ceza yazılıyor, çok dikkat etmek lazım