50 km yolda 3 tane sivil radar vardı ama ceza yemedik hatta insanların selektör attıkları yerlerde kimse ceza yememiştir

Karşıdan gelen tüm araçlar ileride radar olduğu zaman üst üste selektör atıyor, uzunları yakıp söndürüyor
O selektör ile uyarı verenlere ceza yazıyorlar

Bana da geçen gece 2.30 da çöp arabası yoldan geçememiş o yüzden yazmışlar. Sanki benim suçum ben arabayı çektiğimde arkam filan baya boştu benden sonra yolun karşı tarafına araç çekmiş başkaları kabak bize patladı.