• 31-08-2009, 16:05:08
    #10
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten kolaydı bir süredir. Avrupa'dan para transferlerinde IBAN kullanılıyordu. Şimdi yurt içinde de IBAN kullanılacak.
    teşekkürler.
  • 04-09-2009, 11:29:53
    #11
    IBAN çok güzel oldu ya. Şube kodu, hesap numarası vs. her EFT de sıkıntı oluyordu. Gir numarayı gitsin
    Sistem daha öncedende işliyordu fakat zorunlu hale gelmesi sevindirici bir gelişme. Hayırlısı olsun bakalım.
  • 04-09-2009, 11:35:27
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Zaten ülke+banka+hesap kodunun yan yana yazılması gibi birşey iban denilen kod.
  • 04-09-2009, 11:59:18
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    hesap no şube no basitti ezberledim çat yazıyodum zaten benimki basitti.şimdi bide ibanı ezberlicez
  • 05-09-2009, 15:03:26
    #14
    Benim gibi yapın. Telefonun not bölümüne kaydedin gitsin
  • 05-09-2009, 17:22:54
    #15
    Misafir
    Yurt dışından gelen ödemelerde iban daha sağlıklı. Hesap bilgilerine gönderilse dahi bankalar ödemeyi bloklayabiliyor. Bazı ödemeler hesaba gelemeyip banka ve şubeye göre isme gelebiliyor. Fakat; iban tek olduğundan iban a ödeme alınca sorun kalmıyordu. Şayet 2006 da sedo ödemesinde sorun yaşamış ve şubeme gidip iban numarasına bakın diyince sorun çözülmüştü.