Yurt dışından gelen ödemelerde iban daha sağlıklı. Hesap bilgilerine gönderilse dahi bankalar ödemeyi bloklayabiliyor. Bazı ödemeler hesaba gelemeyip banka ve şubeye göre isme gelebiliyor. Fakat; iban tek olduğundan iban a ödeme alınca sorun kalmıyordu. Şayet 2006 da sedo ödemesinde sorun yaşamış ve şubeme gidip iban numarasına bakın diyince sorun çözülmüştü.