Sabah bankada işim vardı orda bi broşür gördüm. İncelemek için aldım eve getirdim.
1 ocak 2010 itibariyle EFT/Havale/Wirman gibi para transferlerinde hesap numaraları yerine IBAN kullanılması zorunlu hale geliyormuş.
Ben internet bankacılığından IBAN numaramı daha önceden öğrenmiştim. Sizde şimdiden öğrenin.
Banka hesapları kalkıyor IBAN geliyor
14
●1.161
- 31-08-2009, 13:51:45Üyeliği durdurulduYuhhh o kadar uzun rakamı nasıl verecez millete?
- 31-08-2009, 13:54:39Bunu nasıl aklımızda tutacaz
herşeyi aklımda tutuyorum kağıda yazma alışkanlığım yok :S
- 31-08-2009, 14:00:17Cep telefonunda ajanda bölümüne yaz.sonsuzluk_16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İdare edeceğiz