• 31-08-2009, 13:38:04
    #1
    Sabah bankada işim vardı orda bi broşür gördüm. İncelemek için aldım eve getirdim.

    1 ocak 2010 itibariyle EFT/Havale/Wirman gibi para transferlerinde hesap numaraları yerine IBAN kullanılması zorunlu hale geliyormuş.

    Ben internet bankacılığından IBAN numaramı daha önceden öğrenmiştim. Sizde şimdiden öğrenin.
  • 31-08-2009, 13:41:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler bilgilendirme için daha saglıklı olacak inş.
  • 31-08-2009, 13:44:33
    #3
    Ibanler biraz uzun oluyor ama .. İdare edeceğiz
  • 31-08-2009, 13:51:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yuhhh o kadar uzun rakamı nasıl verecez millete?
  • 31-08-2009, 13:53:45
    #5
    bundan sonra yok şube koduydu yok hesap noydu olmaması güzel olmuş.
  • 31-08-2009, 13:54:39
    #6
    Bunu nasıl aklımızda tutacaz herşeyi aklımda tutuyorum kağıda yazma alışkanlığım yok :S
  • 31-08-2009, 14:00:17
    #7
    sonsuzluk_16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu nasıl aklımızda tutacaz herşeyi aklımda tutuyorum kağıda yazma alışkanlığım yok :S
    Cep telefonunda ajanda bölümüne yaz.
  • 31-08-2009, 14:02:41
    #8
    yani şimdi uluslar arası para gönderip-almak kolaylaşıyor mu?
  • 31-08-2009, 14:53:07
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zaten IBAN'ın bir bölümünde hesap no geçiyor pek zor olmaz öğrenmeniz