MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten kolaydı bir süredir. Avrupa'dan para transferlerinde IBAN kullanılıyordu. Şimdi yurt içinde de IBAN kullanılacak.
teşekkürler.