IBAN çok güzel oldu ya. Şube kodu, hesap numarası vs. her EFT de sıkıntı oluyordu. Gir numarayı gitsin
Sistem daha öncedende işliyordu fakat zorunlu hale gelmesi sevindirici bir gelişme. Hayırlısı olsun bakalım.