H5PY0 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Enver'e Kız Ayarlarken.. [MSN Konuşması]
38
●2.776
- 30-08-2009, 14:42:04katılıyorum bende ne diyerek paylastın anlamış degilimZapotec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2009, 14:42:46Üyeliği durduruldu
- 30-08-2009, 14:43:27O değilde çocuk rezil oldu. http://www.google.com.tr/search?hl=t...meta=&aq=f&oq=
- 30-08-2009, 15:09:45r10'da isim kullanmamak lazım.GR_BaTTal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle



