• 30-08-2009, 05:07:51
    #10
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugüne kadar küçük yaştaki herkesi savunup kolladım, aklın yaşta değil başta olduğunu savundum. Ama sizleri gördükçe kimseyi savunasım gelmiyor.. Gidin çocuk bahçesine, ne işiniz var burda ?
    +++
  • 30-08-2009, 05:09:39
    #11
    Sizin konuşamalarınız bölü Ebrunun cevaplarının sonucunu bulun.Bence sizde şaşıracaksınız
  • 30-08-2009, 05:10:12
    #12
    Koptum.
  • 30-08-2009, 05:11:16
    #13
    Üyeliği durduruldu
    aşırı cocuksu kendi kendinizi rezil ediyorsunuz
  • 30-08-2009, 07:37:33
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bu ne ya sabah sabah koptum kızmı ayarlıyorsunuz dalgamı gecıyorsunuz belli değil kız zaten sizi takmamıs bile
  • 30-08-2009, 07:45:02
    #15
    Ebru okumadan <esc> yapmış zaten
  • 30-08-2009, 08:42:44
    #16
    Yaşasın 23 Nisan!
  • 30-08-2009, 11:43:05
    #17
    Çocukluklarına vursam, çocuklara hakaret olacak yemin ediyorum. "Konuştuğunu bilmemek" bu olsa gerek. Acıdım şimdi halinize.
  • 30-08-2009, 11:45:15
    #18
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugüne kadar küçük yaştaki herkesi savunup kolladım, aklın yaşta değil başta olduğunu savundum. Ama sizleri gördükçe kimseyi savunasım gelmiyor.. Gidin çocuk bahçesine, ne işiniz var burda ?

    Katılıyorum.