• 30-08-2009, 11:53:30
    #19
    Baştan sona anlamsız, saçma bir muhabbet. Eğlence anlayışınız bu olabilir. Ama en azından burada paylaşıpta kendinizi rezil etmeyin.
  • 30-08-2009, 12:52:09
    #20
    Kıza dediği lafa bak "G.tümüzü yaprakla siliyoruz".Zaten oraya kadar okuyabildim...Nereye gidiyoruz acaba?
  • 30-08-2009, 13:07:44
    #21
    Üyeliği durduruldu
    İkiniz takılmıssınz ha kız var ha yok xD
  • 30-08-2009, 13:15:11
    #22
    Kendi çapında eğlenmek buna diyorlar sanırım
  • 30-08-2009, 13:34:18
    #23
    Üyeliği durduruldu
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugüne kadar küçük yaştaki herkesi savunup kolladım, aklın yaşta değil başta olduğunu savundum. Ama sizleri gördükçe kimseyi savunasım gelmiyor.. Gidin çocuk bahçesine, ne işiniz var burda ?
    ++++


    Kusura bakmada gereksiz işler 5 satır okuduktan sonra bıraktım.Komik birşey olsa yine okunur alakasız komik olmayan birşey
  • 30-08-2009, 13:46:13
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Uslu bir çocuk olursanız belki şirinleri bile görebilirsiniz
  • 30-08-2009, 13:48:46
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uslu bir çocuk olursanız belki şirinleri bile görebilirsiniz
    doğru söze ne hacet
  • 30-08-2009, 14:00:04
    #26
    Off-Topic 'in de bir amacı var dmi..?
  • 30-08-2009, 14:21:29
    #27
    Bebelere biberon.