Bugüne kadar küçük yaştaki herkesi savunup kolladım, aklın yaşta değil başta olduğunu savundum. Ama sizleri gördükçe kimseyi savunasım gelmiyor.. Gidin çocuk bahçesine, ne işiniz var burda ?
++++
Kusura bakmada gereksiz işler 5 satır okuduktan sonra bıraktım.Komik birşey olsa yine okunur alakasız komik olmayan birşey