Konu
Enver'e Kız Ayarlarken.. [MSN Konuşması]
30-08-2009, 11:43:05
#17
Fhenix
Çocukluklarına vursam, çocuklara hakaret olacak yemin ediyorum. "Konuştuğunu bilmemek" bu olsa gerek. Acıdım şimdi halinize.