Konu
Enver'e Kız Ayarlarken.. [MSN Konuşması]
30-08-2009, 05:07:51
#10
Cyrax
H5PY0 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bugüne kadar küçük yaştaki herkesi savunup kolladım, aklın yaşta değil başta olduğunu savundum. Ama sizleri gördükçe kimseyi savunasım gelmiyor.. Gidin çocuk bahçesine, ne işiniz var burda ?
+++