Konu
Enver'e Kız Ayarlarken.. [MSN Konuşması]
30-08-2009, 15:09:45
#35
LincolnSamet
GR_BaTTal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O değilde çocuk rezil oldu.
http://www.google.com.tr/search?hl=t...meta=&aq=f&oq=
r10'da isim kullanmamak lazım.