Konu
Enver'e Kız Ayarlarken.. [MSN Konuşması]
30-08-2009, 14:42:04
#32
Anonim
Zapotec adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Logların tamamını bile okumadım bir süre sonra zaten arkadaşınla birlikte konuşmaya başlıyorsunuz Ebru iplemiyor bile
katılıyorum bende ne diyerek paylastın anlamış degilim