Kullanıp memnun kaldığınız veya çevrenizden kullananların olduğu maks 10,12bin tl bandında bir şeyler arıyorum. Motor kullanıcısıyım hobi amaçlı telefonla çekip arşivliyordum artık daha profesyonel çekim yapmayı düşünüyorum gerek motor sürüşlerimi gerek paraşüt vs. Aktivitelerimi anılaştırmak için.
Sjcam c200 araştırıyorum bir iki gündür hoşuma gitti çok içerik olmasada sizinde önerileriniz varsa bekliyorum. İyi forumlar
Aksiyon kamera önerisi olan var mı? R10+
7
●112
- 13-05-2025, 23:16:50Şöyle peşine 9-12 taksit yapan bir yer bulsam insta360 falan almayı düşünüyorum da bulamadım hiç 3 falan var onlarda zorlar zaten aylık kart asgarisi 20bin 😄 zorada sokmak istemiyorum çok kısa taksit seçenekleri ilealiaktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2025, 23:30:25go pro hero 12 kullanıyorum, alet yüksek kalitede çok uzun süreli kayıt alamıyor maalesef. 3-4 batarya gezmek lazım. Ekipteki diğer motorcu arkadaşlar insta360 ı falan öneriyorlar baya savunuyorlar goproya karşı.
- 14-05-2025, 00:12:57Motorda usb ve typec çıkışı var sürekli şarjda dursa oluyor mu öylePRIMEPANEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2025, 00:24:28Aktif olarak 3 kamera kullanıyorum.
gopro 8
goro 11
insta360 Go 3s
En büyük sorunları genelde ısınıyor.
Su altı dalış videoları çekerken gopro 11 ile çekim yapıyorum
gopro 8 yedek olarak ( ikinci dalgıç kullanıyor)
ama su üstünde insta360 go 3s göz bebeğim gibi oldu.
Mıknatıslı yerlerde yapışması da büyük avantaj. - 14-05-2025, 00:28:22type-c için yan tarafında kapağı var kapağı açmadan takamazsınız bir şey, bir tane daha kapak gibi bir şey var fakat hiç açmayı denedim belki orda bir soket vardır o soket e olabilir.mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle