Gopro, djı action veya insta360 dışında alınabilecek tüm aksiyon kameralarına verilecek para boşa giden paradır. Neredeyse hepsini deneyen biri olarak söylüyorum
Şöyle peşine 9-12 taksit yapan bir yer bulsam insta360 falan almayı düşünüyorum da bulamadım hiç 3 falan var onlarda zorlar zaten aylık kart asgarisi 20bin 😄 zorada sokmak istemiyorum çok kısa taksit seçenekleri ile