go pro hero 12 kullanıyorum, alet yüksek kalitede çok uzun süreli kayıt alamıyor maalesef. 3-4 batarya gezmek lazım. Ekipteki diğer motorcu arkadaşlar insta360 ı falan öneriyorlar baya savunuyorlar goproya karşı.