Konu
Aksiyon kamera önerisi olan var mı? R10+
13-05-2025, 23:30:25
#5
PRIMEPANEL
🎩 SMM PANEL YAZILIMI 🎩
go pro hero 12 kullanıyorum, alet yüksek kalitede çok uzun süreli kayıt alamıyor maalesef. 3-4 batarya gezmek lazım. Ekipteki diğer motorcu arkadaşlar insta360 ı falan öneriyorlar baya savunuyorlar goproya karşı.