Kullanıp memnun kaldığınız veya çevrenizden kullananların olduğu maks 10,12bin tl bandında bir şeyler arıyorum. Motor kullanıcısıyım hobi amaçlı telefonla çekip arşivliyordum artık daha profesyonel çekim yapmayı düşünüyorum gerek motor sürüşlerimi gerek paraşüt vs. Aktivitelerimi anılaştırmak için.

Sjcam c200 araştırıyorum bir iki gündür hoşuma gitti çok içerik olmasada sizinde önerileriniz varsa bekliyorum. İyi forumlar