Aktif olarak 3 kamera kullanıyorum.
gopro 8
goro 11
insta360 Go 3s

En büyük sorunları genelde ısınıyor.
Su altı dalış videoları çekerken gopro 11 ile çekim yapıyorum
gopro 8 yedek olarak ( ikinci dalgıç kullanıyor)
ama su üstünde insta360 go 3s göz bebeğim gibi oldu.
Mıknatıslı yerlerde yapışması da büyük avantaj.