• 11-05-2025, 10:39:36
    #1
    Forumda çok şahit oluyorum. Bir ürünü en son fiyatına öldürüp üzerine d*landırılanlar var. Sonra d*landırıldım şikayetim var gibi konular açıp ah vah edenler çoğaldı.
    Şunu anlamalısınız. Ucuz etin yahnisi olmaz. Yani sen kendini kurnaz zannedip alacağın malın kendi değerinin 4 te 1 ini teklif ediyorsan satıcı sendende kurnaz çıkıp parayı alıp kayıplara karışıyor.
    Sanırım bu ölücülere bunu artık müstehak görmeye başladım.
    Bu yüzden mi forum durgunlastı bilmiyorum ama ürün satışı forumda çok zor. Dün akşamdan beridir forumdayim sürekli aynı konuları okuyorum yeni konu görmek bayagi zorlaştı.
  • 11-05-2025, 10:42:19
    #2
    Evet sürekli zaten hali hazırda satılan ürünlerin uygununu bulmaya çalışıyor insanlar. Mesela ChatGBT.
  • 11-05-2025, 10:50:12
    #3
    Ölücüde çok kazıkcıda ortası yok 😁 geçen yd 16 pro alım için ilan açtım adamın biri 49 bin lira dedi hemde kullanılmışına . Hocam kapalısı 35 -37.5 arası diyorum. O paraya cihaz yok , yok ucuz malın yahnisi, seni düdüklerler vs saçma sapan konuşuyor. Bu cihazı 50ye alsan 45 kayıtla birlikte 95 liraya geliyor . Cihaz 80 lira sıfırı . Sanki biz kapalıçarşıda turist 🤣
    • Jonezz
    • CerKad
    • Saitama
    Jonezz, CerKad, Saitama ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 11-05-2025, 10:51:47
    #4
    Olaya bu yönden bakarsanız elbette haklısınız. Ama şöyle de bir yanı var ki ben öğrenciyim ve bir şeyleri normal fiyattan alabilecek gücüm yok. Mecburen en uygununu bulmaya çalışıyorum beni dolandırmaya çalışmıyorlar mı tabi ki çalışıyorlar. Geçen forumdan 5k ya Steamdeck aldım çok riskli bir alışverişti ama adam dürüstmüş gönderdi ve ben onu sonra 12k ya sattım. Eğer bu riske girmeseydim benim harçlığım çıkmazdı. Sonra başka Steamdeck almak istedim normal fiyatında bile 6 ilandan 4 ü *********** çıktı ama bir şekilde fark ettim Allah'a şükür (tabi bir yerde patlıcam ama). Geçen yine bir sunucu aldım arkadaş 2.5k yazdı fiyatta sürekli indirim yaptı kendisi neredeyse 1k ya sunucu aldım herkes kesin dolandırıldı gözüyle bakıyordu ama yine şansım yaver gitti. Piyasa değeri 5k. Kiralayıp satıyorum 1k ya yakın para getiriyo zaten.
  • 11-05-2025, 11:03:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    herkes tuttuğunu pardon tutturabildiğine satmaya çalışıyor.
  • 11-05-2025, 11:03:57
    #6
    EmirOzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölücüde çok kazıkcıda ortası yok 😁 geçen yd 16 pro alım için ilan açtım adamın biri 49 bin lira dedi hemde kullanılmışına . Hocam kapalısı 35 -37.5 arası diyorum. O paraya cihaz yok , yok ucuz malın yahnisi, seni düdüklerler vs saçma sapan konuşuyor. Bu cihazı 50ye alsan 45 kayıtla birlikte 95 liraya geliyor . Cihaz 80 lira sıfırı . Sanki biz kapalıçarşıda turist 🤣
    Peki o cihaza 15k teklif etseniz adamda kabul etse parayı alıp kayıplara karışır mı karışmaz mı
  • 11-05-2025, 11:05:41
    #7
    Gundilendiniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olaya bu yönden bakarsanız elbette haklısınız. Ama şöyle de bir yanı var ki ben öğrenciyim ve bir şeyleri normal fiyattan alabilecek gücüm yok. Mecburen en uygununu bulmaya çalışıyorum beni dolandırmaya çalışmıyorlar mı tabi ki çalışıyorlar. Geçen forumdan 5k ya Steamdeck aldım çok riskli bir alışverişti ama adam dürüstmüş gönderdi ve ben onu sonra 12k ya sattım. Eğer bu riske girmeseydim benim harçlığım çıkmazdı. Sonra başka Steamdeck almak istedim normal fiyatında bile 6 ilandan 4 ü *********** çıktı ama bir şekilde fark ettim Allah'a şükür (tabi bir yerde patlıcam ama). Geçen yine bir sunucu aldım arkadaş 2.5k yazdı fiyatta sürekli indirim yaptı kendisi neredeyse 1k ya sunucu aldım herkes kesin dolandırıldı gözüyle bakıyordu ama yine şansım yaver gitti. Piyasa değeri 5k. Kiralayıp satıyorum 1k ya yakın para getiriyo zaten.
    Hocam şimdi sizin gücünüz yok diyelim 10k paranız var gidip mantık çerçevesinde iPhone 14 pro Max a 10k teklif verirmisiniz ? Adam sövüp yollar dimi. Forumda bunu çok yapıyorlar yoksa asıl mesele öğrencilik yada durumun maddiyatı değil.
  • 11-05-2025, 11:06:10
    #8
    Murat72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki o cihaza 15k teklif etseniz adamda kabul etse parayı alıp kayıplara karışır mı karışmaz mı
    Hakkını versekte kayıplara karışma ihtimali yine var 😁😁😁
  • 11-05-2025, 11:08:05
    #9
    CerKad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkes tuttuğunu pardon tutturabildiğine satmaya çalışıyor.
    Forumda bir manipüle var bunu gören görebiliyor. Herşeyin fiyatını sadece öldürmek için uğraşanlar var. Haliyle iyi niyetin suistimali söz konusu.