Gundilendiniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olaya bu yönden bakarsanız elbette haklısınız. Ama şöyle de bir yanı var ki ben öğrenciyim ve bir şeyleri normal fiyattan alabilecek gücüm yok. Mecburen en uygununu bulmaya çalışıyorum beni dolandırmaya çalışmıyorlar mı tabi ki çalışıyorlar. Geçen forumdan 5k ya Steamdeck aldım çok riskli bir alışverişti ama adam dürüstmüş gönderdi ve ben onu sonra 12k ya sattım. Eğer bu riske girmeseydim benim harçlığım çıkmazdı. Sonra başka Steamdeck almak istedim normal fiyatında bile 6 ilandan 4 ü *********** çıktı ama bir şekilde fark ettim Allah'a şükür (tabi bir yerde patlıcam ama). Geçen yine bir sunucu aldım arkadaş 2.5k yazdı fiyatta sürekli indirim yaptı kendisi neredeyse 1k ya sunucu aldım herkes kesin dolandırıldı gözüyle bakıyordu ama yine şansım yaver gitti. Piyasa değeri 5k. Kiralayıp satıyorum 1k ya yakın para getiriyo zaten.
Hocam şimdi sizin gücünüz yok diyelim 10k paranız var gidip mantık çerçevesinde iPhone 14 pro Max a 10k teklif verirmisiniz ? Adam sövüp yollar dimi. Forumda bunu çok yapıyorlar yoksa asıl mesele öğrencilik yada durumun maddiyatı değil.