Olay milletin alım gücüyle alakalı aslında.
Bir malın piyasası belli, diğer taraftan nakite sıkışıp uyguna satanlar olsa da çoğunluğu art niyetli.
Herşeyin ucuzuna kaçıp d*landırılanlar
17
●762
- 11-05-2025, 11:11:21O ihtimal zaten vardı. Fakat ürünü 4 te 1 fiyat teklifini iletip kabul gördü mü D*landirilmak kaçınılmaz olur. En azından sizinki bu fiyata bu cihazı bulamazsın demiş abartmış belkide ama ürününün fiyatını öldürmemisEmirOzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2025, 11:16:01Parası olanda param var ama ben sana kadar veririm diyor. Düşmüş bir tekmede ben atayım mantığı işliyor. Sonra öldürdüğü üründen tokat yiyince ah vah ediliyor. Halbuki forumda güvenilir bir sürü insan varken 3-5 kuruş için tokatlanmayi göze alanlar var.Hattushil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün bir konu daha gördüm tokatlananlar olacak ama karışmıyorum kendini kurnaz zanneden denesin bakalım. - 11-05-2025, 11:19:44Yazmak lazım bu tarz konuları,Murat72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özelden yazar mısın? - 11-05-2025, 11:20:38Özellikle verilen hizmetlerde de ucuzunu hatta neredeyse beleşini bulmaya çalışan çok (Bütçesi yeterli olmayanlara saygım sonsuz ve zaten bütçesi olmayanlar veya bir işe belirtilen kalite seviyesinde bütçe ayırmayı düşünmeyenler mantıklı bir şekilde izah ediyorlar) Ama bazıları diyor ki ben bu hizmeti şu fiyata da alırım. Aradan 3 ay geçtikten sonra tekrar dönüyor. Üstadım bir excel tablosu veya programı yaptırdım da bu benim isteğimi karşılamıyor artık, şu şekilde sorunları var. Bi yerden sonra program tıkanıyor vs. vs.
İşin özeti insanlar en kaliteli hizmeti en ucuza almaya çalışıyorlar. Bu da sürekli kendilerinin asıl işlerine vermesi gereken vaktini bu işlerler boğuşmaya harcıyorlar ve işlerinde yeterli performans gösterememelerine neden olduğunu düşünüyorum. - 11-05-2025, 11:35:17Parası olduğu halde bilerek isteyerek bunu yapanlar var. Cidden müstehak. Forumda çoğaldı bu şikayet konulari.fatiheryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2025, 02:02:31tutturabildiğinde saplamaya diyelimCerKad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle