Olay milletin alım gücüyle alakalı aslında.
Bir malın piyasası belli, diğer taraftan nakite sıkışıp uyguna satanlar olsa da çoğunluğu art niyetli.
Parası olanda param var ama ben sana kadar veririm diyor. Düşmüş bir tekmede ben atayım mantığı işliyor. Sonra öldürdüğü üründen tokat yiyince ah vah ediliyor. Halbuki forumda güvenilir bir sürü insan varken 3-5 kuruş için tokatlanmayi göze alanlar var.
Bugün bir konu daha gördüm tokatlananlar olacak ama karışmıyorum kendini kurnaz zanneden denesin bakalım.