fatiheryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özellikle verilen hizmetlerde de ucuzunu hatta neredeyse beleşini bulmaya çalışan çok (Bütçesi yeterli olmayanlara saygım sonsuz ve zaten bütçesi olmayanlar veya bir işe belirtilen kalite seviyesinde bütçe ayırmayı düşünmeyenler mantıklı bir şekilde izah ediyorlar) Ama bazıları diyor ki ben bu hizmeti şu fiyata da alırım. Aradan 3 ay geçtikten sonra tekrar dönüyor. Üstadım bir excel tablosu veya programı yaptırdım da bu benim isteğimi karşılamıyor artık, şu şekilde sorunları var. Bi yerden sonra program tıkanıyor vs. vs.

İşin özeti insanlar en kaliteli hizmeti en ucuza almaya çalışıyorlar. Bu da sürekli kendilerinin asıl işlerine vermesi gereken vaktini bu işlerler boğuşmaya harcıyorlar ve işlerinde yeterli performans gösterememelerine neden olduğunu düşünüyorum.
Parası olduğu halde bilerek isteyerek bunu yapanlar var. Cidden müstehak. Forumda çoğaldı bu şikayet konulari.