EmirOzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ölücüde çok kazıkcıda ortası yok 😁 geçen yd 16 pro alım için ilan açtım adamın biri 49 bin lira dedi hemde kullanılmışına . Hocam kapalısı 35 -37.5 arası diyorum. O paraya cihaz yok , yok ucuz malın yahnisi, seni düdüklerler vs saçma sapan konuşuyor. Bu cihazı 50ye alsan 45 kayıtla birlikte 95 liraya geliyor . Cihaz 80 lira sıfırı . Sanki biz kapalıçarşıda turist 🤣
Peki o cihaza 15k teklif etseniz adamda kabul etse parayı alıp kayıplara karışır mı karışmaz mı