Forumda çok şahit oluyorum. Bir ürünü en son fiyatına öldürüp üzerine d*landırılanlar var. Sonra d*landırıldım şikayetim var gibi konular açıp ah vah edenler çoğaldı.
Şunu anlamalısınız. Ucuz etin yahnisi olmaz. Yani sen kendini kurnaz zannedip alacağın malın kendi değerinin 4 te 1 ini teklif ediyorsan satıcı sendende kurnaz çıkıp parayı alıp kayıplara karışıyor.
Sanırım bu ölücülere bunu artık müstehak görmeye başladım.
Bu yüzden mi forum durgunlastı bilmiyorum ama ürün satışı forumda çok zor. Dün akşamdan beridir forumdayim sürekli aynı konuları okuyorum yeni konu görmek bayagi zorlaştı.