• 02-05-2025, 11:14:35
    #28
    Romantik, dramatik sebepler sadece bahane. Tembel bir toplumuz tek sebebi bu. Tembel olduğumuz için bu kadar kişisel şeyleri bile başkalarına mâl ediyoruz
  • 02-05-2025, 12:10:08
    #29
    TeoriKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsan uyanınca bir heyecan, bir umut, bir “bugün güzel geçecek” hissi arıyor ama sabah kalktığın anda seni kira, fatura, 8 saatlik iş ve haberlerdeki felaketler karşılıyorsa…
    Uyanmak değil, uyumak daha mantıklı geliyor. Sabah alarmı değil, sistem çalıyor aslında. Uyanınca sabah kahvesi yerine gündem içiyoruz resmen.
    Tam olarak bundan bahsetmeye çalışmıştım. Alarm yerine sistem çalıyor demeniz harika bir özet olmuş


    Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ömrü hayatımda 1 kez olsun böyle bir düşünceye sahip olmadım çok ilginç
    Ben de böyle uyanmıyorum tabi ama çevremde böyle düşünen çok var o yüzden bu yaklaşımı açıklamak doğru olur diye düşündüm
  • 02-05-2025, 13:26:24
    #30
    Genç,Orta ve ileri yaşlarda Türk insanı olarak fazla düşünüyoruz hocam gece kafamızı yastığa koyduğumuz zaman.
  • 02-05-2025, 15:56:09
    #31
    drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Romantik, dramatik sebepler sadece bahane. Tembel bir toplumuz tek sebebi bu. Tembel olduğumuz için bu kadar kişisel şeyleri bile başkalarına mâl ediyoruz
    Bence de böyle, yabancıları izliyorum, onların da ekonomik sorunları yaşayanları var, adam sabah baristalık yapıyor, akşam spor yapıyor, sabah erkenden kalkıyor bir de kendi işine zaman ayırıyor tshirt basıp paketleyip gönderiyor birde bunları döküman yapıp videolaştırıyor...
    Burda kaç kişi hayatını daha güzel hale getirme ihtimali olmasına rağmen mesaisi 8 de başlıyorsa 7 de kalkıp 1 saat kendi projesine zaman ayırıyor ki? herkes suçu bir şeylere atma derdinde. Tembeliz.
    Tembel olmasaydık ekonomi bi tek bu çağda mı kötüydü, binlerce yönetici geçti, 600 yıl osmanlısı var şeyi var bin yılda 3. dünya ülkesi olarak mı kalırdık...
  • 02-05-2025, 17:09:35
    #32
    caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence de böyle, yabancıları izliyorum, onların da ekonomik sorunları yaşayanları var, adam sabah baristalık yapıyor, akşam spor yapıyor, sabah erkenden kalkıyor bir de kendi işine zaman ayırıyor tshirt basıp paketleyip gönderiyor birde bunları döküman yapıp videolaştırıyor...
    Burda kaç kişi hayatını daha güzel hale getirme ihtimali olmasına rağmen mesaisi 8 de başlıyorsa 7 de kalkıp 1 saat kendi projesine zaman ayırıyor ki? herkes suçu bir şeylere atma derdinde. Tembeliz.
    Tembel olmasaydık ekonomi bi tek bu çağda mı kötüydü, binlerce yönetici geçti, 600 yıl osmanlısı var şeyi var bin yılda 3. dünya ülkesi olarak mı kalırdık...
    Çok üzücü bir tablo.
    Uyku sorunu çok basit bir sorun değil. Görmüş olduk.
  • 02-05-2025, 22:15:45
    #33
    backlinkmatik.com
    "Toplu olarak sabah insanı değiliz, bu kesin."

    Hangi kaynağın verisi bu hocam? Merak ettim araştırma verilerini gormek isterim
  • 02-05-2025, 23:37:57
    #34
    bizimle sınırlı olduğunu düşünmüyorum. eski insanları düşünüyorum, gün karardı ne yapabilirsin ki, maks 1-2 saat daha takıl vur kafayı yat. fakat şu an etrafımız bizi oyalayan şeylerle dolu, kafamız gündelik hayat stresiyle uykuya bile dalamıyor.
  • 03-05-2025, 02:17:18
    #35
    Beklentimiz yok, her geçen gün daha kötüye gidiyoruz.
  • 03-05-2025, 08:22:03
    #36
    HesapSatis.com.tr
    Kaygi düşünceler geçim sıkıntısı gelecek kaygisi ben şahsen bunlari düşünmekten 6 kadar bazen yatamiyorum bazen hiç uyumadığım gün oluyor dün mesela hiç uyumadım aaksam 9 da uyudum artık sabah 6 da kalktım