• 02-05-2025, 08:07:07
    #20
    Hayat şartları ve coğrafya...
  • 02-05-2025, 09:37:01
    #21
    Sabahın bereketi diye bir şey var hocam hayatı düzene sokmakta fayda var.

    Geç yatıp öğlen uyandığım vakitlerde keyif almıyorum günün ortasında uyanmak ömrü uykuda harcamak gibi bir şey.
  • 02-05-2025, 09:39:01
    #22
    çok fazla derdimiz var.

    ne uyuyabiliyoruz ne uyanabiliyoruz..
  • 02-05-2025, 09:40:47
    #23
    Ahmet Haşim'in Müslüman Saati'ni okuyun anlarsınız hocam.
  • 02-05-2025, 09:54:50
    #24
    tematem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun sadece bize özgü olduğunu sanmamakla beraber güne mutlu uyanmayacağımızı düşünmek bizi yataktan kalkmaktan alıkoyuyor olabilir. Tabi ki bunun başlıca sebebi ekonomi ve genel mutsuzluk diye düşünüyorum
    ömrü hayatımda 1 kez olsun böyle bir düşünceye sahip olmadım çok ilginç
  • 02-05-2025, 10:23:05
    #25
    Türk milletinin uyku ile sorunu yok !

    Sorun yanlış yönetim biçiminin toplum ve hayat üzerindeki yansımaları.

    insanlar fazla çalışıyor az para alıyor ekonomi kötü, insanlar yorgun mutsuz.. toplum psikolojii çok fazla dejenere oldu bir çok dinamik söz konusu ve bunu zamana yayarsanız gerçek bir gözlem sonucuna ulaşırsınız.
  • 02-05-2025, 10:27:14
    #26
    6-7 saat max uyku olmalı
    Vücudu biyolojik saati buna göre ayarlamalı
  • 02-05-2025, 10:39:07
    #27
    Hayatınızı düzene sokarsanız çok güzel uyuyabilirsiniz diye düşünüyorum.

    Kendimden örnek vereyim.
    Çalışma saatlerim: sabah 9 - akşam 18 tabi buna yol vs.. eklemiyorum.
    Akşam yatma saatim en geç 24
    Sabah kalkış saatim: 06
    Fazla yorgun veya kafama takılan bir şey olmadığı sürece sıkıntısız uyuyorum.

    Dert tasa yok demeyin aşırı stresli biriyim ve çok takıntılıyım ve olmazsa olmazımız borçlarımız eksik değil.
    Ama yaşamak için mücadeleye devam etmek için vücut dinlenmek istiyor.
    Her şeyi standart şekilde düzene koyarsanız rahat edersiniz.

    Mesela çok çalışmak benim genim de yok.
    Mesai saati bittiği zaman iş ile ilişiğimi keserim çok acil durumlar dışında.
    Dünya'nın işi hiç zaman bitmez bu nedenle çok çalışmaya karşıyım (mandıra filozofu gibi )
    Relax olmaya çalışın elinizden geldiği kadar.