Hayatınızı düzene sokarsanız çok güzel uyuyabilirsiniz diye düşünüyorum.
Kendimden örnek vereyim.
Çalışma saatlerim: sabah 9 - akşam 18 tabi buna yol vs.. eklemiyorum.
Akşam yatma saatim en geç 24
Sabah kalkış saatim: 06
Fazla yorgun veya kafama takılan bir şey olmadığı sürece sıkıntısız uyuyorum.
Dert tasa yok demeyin aşırı stresli biriyim ve çok takıntılıyım ve olmazsa olmazımız borçlarımız eksik değil.
Ama yaşamak için mücadeleye devam etmek için vücut dinlenmek istiyor.
Her şeyi standart şekilde düzene koyarsanız rahat edersiniz.
Mesela çok çalışmak benim genim de yok.
Mesai saati bittiği zaman iş ile ilişiğimi keserim çok acil durumlar dışında.
Dünya'nın işi hiç zaman bitmez bu nedenle çok çalışmaya karşıyım (
mandıra filozofu gibi 
)
Relax olmaya çalışın elinizden geldiği kadar.