Romantik, dramatik sebepler sadece bahane. Tembel bir toplumuz tek sebebi bu. Tembel olduğumuz için bu kadar kişisel şeyleri bile başkalarına mâl ediyoruz
Bence de böyle, yabancıları izliyorum, onların da ekonomik sorunları yaşayanları var, adam sabah baristalık yapıyor, akşam spor yapıyor, sabah erkenden kalkıyor bir de kendi işine zaman ayırıyor tshirt basıp paketleyip gönderiyor birde bunları döküman yapıp videolaştırıyor...
Burda kaç kişi hayatını daha güzel hale getirme ihtimali olmasına rağmen mesaisi 8 de başlıyorsa 7 de kalkıp 1 saat kendi projesine zaman ayırıyor ki? herkes suçu bir şeylere atma derdinde. Tembeliz.
Tembel olmasaydık ekonomi bi tek bu çağda mı kötüydü, binlerce yönetici geçti, 600 yıl osmanlısı var şeyi var bin yılda 3. dünya ülkesi olarak mı kalırdık...