İnsan uyanınca bir heyecan, bir umut, bir bugün güzel geçecek hissi arıyor ama sabah kalktığın anda seni kira, fatura, 8 saatlik iş ve haberlerdeki felaketler karşılıyorsa
Uyanmak değil, uyumak daha mantıklı geliyor. Sabah alarmı değil, sistem çalıyor aslında. Uyanınca sabah kahvesi yerine gündem içiyoruz resmen.
Tam olarak bundan bahsetmeye çalışmıştım. Alarm yerine sistem çalıyor demeniz harika bir özet olmuş
ömrü hayatımda 1 kez olsun böyle bir düşünceye sahip olmadım çok ilginç
Ben de böyle uyanmıyorum tabi ama çevremde böyle düşünen çok var o yüzden bu yaklaşımı açıklamak doğru olur diye düşündüm