Zor hocam 2 gündür çok kötüyüm
Hocam koskoca 1.5 yıl sonra oldu ya o kadar emek, sevgi, çaba hepsi boşmuş...
Yaşınız henüz çok küçük ve üzülerek söylemeliyim daha bir çok hayal kırıklığı yaşayacak ve hayatı kendi bakış açınızdan değerlendireceksiniz. Acı kısmına gelince elbette telafisi olmayan tek şey zamandır fakat yine de dünyadaki en değerli ve telafisi olmayan şey de zamandır. Bu nedenle önce kendinize yatırım yapın ve bencil olmayın fakat ben merkezli olun. Hayatınızın merkezine her zaman kendinizi alın. Çünkü insan herkesten ve her şeyden çok kendini sevmeli hayatın boyunca yanında olacak tek şey yine kendinsin ve bunun ne kadar erken farkına varırsanız o kadar güçlenirsiniz. İnsanlara güvenin ama asla kendinize güvendiğinizden fazlası olmasın çünkü bir "yapmasaydın" lafına bakar.
Süreci ve ilişkiye vedanızı tabii ki yapın fakat bunu uzatmanın size bir faydası olmayacaktır.