• 27-04-2025, 12:38:42
    #64
    tugay_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşın daha çok genç hocam hayatta neler var önüne bakmaya devam et.
    Zor hocam 2 gündür çok kötüyüm

    songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başkasına vardıysa üzülerek söylenmesi gereken sevdiğiniz ya da sevdiğinizi düşündüğünüz kişi ile hisleriniz karşılıklı değil yoksa başkasına gitmezdi.
    Hocam koskoca 1.5 yıl sonra oldu ya o kadar emek, sevgi, çaba hepsi boşmuş...
  • 27-04-2025, 12:54:30
    #65
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zor hocam 2 gündür çok kötüyüm


    Hocam koskoca 1.5 yıl sonra oldu ya o kadar emek, sevgi, çaba hepsi boşmuş...
    Yaşınız henüz çok küçük ve üzülerek söylemeliyim daha bir çok hayal kırıklığı yaşayacak ve hayatı kendi bakış açınızdan değerlendireceksiniz. Acı kısmına gelince elbette telafisi olmayan tek şey zamandır fakat yine de dünyadaki en değerli ve telafisi olmayan şey de zamandır. Bu nedenle önce kendinize yatırım yapın ve bencil olmayın fakat ben merkezli olun. Hayatınızın merkezine her zaman kendinizi alın. Çünkü insan herkesten ve her şeyden çok kendini sevmeli hayatın boyunca yanında olacak tek şey yine kendinsin ve bunun ne kadar erken farkına varırsanız o kadar güçlenirsiniz. İnsanlara güvenin ama asla kendinize güvendiğinizden fazlası olmasın çünkü bir "yapmasaydın" lafına bakar.

    Süreci ve ilişkiye vedanızı tabii ki yapın fakat bunu uzatmanın size bir faydası olmayacaktır.
  • 27-04-2025, 12:57:38
    #66
    songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşınız henüz çok küçük ve üzülerek söylemeliyim daha bir çok hayal kırıklığı yaşayacak ve hayatı kendi bakış açınızdan değerlendireceksiniz. Acı kısmına gelince elbette telafisi olmayan tek şey zamandır fakat yine de dünyadaki en değerli ve telafisi olmayan şey de zamandır. Bu nedenle önce kendinize yatırım yapın ve bencil olmayın fakat ben merkezli olun. Hayatınızın merkezine her zaman kendinizi alın. Çünkü insan herkesten ve her şeyden çok kendini sevmeli hayatın boyunca yanında olacak tek şey yine kendinsin ve bunun ne kadar erken farkına varırsanız o kadar güçlenirsiniz. İnsanlara güvenin ama asla kendinize güvendiğinizden fazlası olmasın çünkü bir "yapmasaydın" lafına bakar.

    Süreci ve ilişkiye vedanızı tabii ki yapın fakat bunu uzatmanın size bir faydası olmayacaktır.
    Doğru diyorsunuz hocam zor olacak ama dayanmam gerekiyor, zor...
  • 27-04-2025, 16:24:28
    #67
    Kötü olmuş gibi görünüyor ancak aslında iyi olmuş. Senin gözünü açmana yardımcı olmuş. İleride bunla evlenmiş olsan yine aynısını yapacaktı ve sen çok üzülecektin belki de kahrolacaktın. Unutma 1 defa yapan hep yapar.
  • 27-04-2025, 17:02:44
    #68
    _Forbidden_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kötü olmuş gibi görünüyor ancak aslında iyi olmuş. Senin gözünü açmana yardımcı olmuş. İleride bunla evlenmiş olsan yine aynısını yapacaktı ve sen çok üzülecektin belki de kahrolacaktın. Unutma 1 defa yapan hep yapar.
    Doğru hocam...