• 26-04-2025, 17:55:30
    #46
    17 Yaşındasın hocam daha. Lütfen bunları yaşanmışlık gibi düşünüp hayatını kazanmaya bak.

    Karşına elbet senin gibi biri çıkıcak.

    Canını sıkma bu tür konulara.
  • 26-04-2025, 18:43:54
    #47
    black6sea1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17 Yaşındasın hocam daha. Lütfen bunları yaşanmışlık gibi düşünüp hayatını kazanmaya bak.

    Karşına elbet senin gibi biri çıkıcak.

    Canını sıkma bu tür konulara.
  • 26-04-2025, 19:51:23
    #48
    Uriel
    hoş geldin kardeşim
  • 26-04-2025, 20:08:46
    #49
    Arda merhaba;
    öncelikle şunu bil: senin hislerin çok değerli. 17 yaşındasın, bu yaşta bu kadar derin sevgi hissetmek büyük bir kalbin olduğunu gösteriyor, bu kötü bir şey değil, aksine çok güzel bir şey. Bu yaşta acı da, sevinç de yoğun yaşanır, çünkü ruhun tertemizdir.
    Şunu unutma:
    Sen elinden gelenin en iyisini yaptın. Sevdiğin birine değer verdin, emek verdin, özveride bulundun. Bu senin kalbinin güzelliğini gösterir, zaafını değil. Gerçek sevgi böyle olur zaten; karşılık beklemeden verilen bir şeydir. Ancak şunu da öğreniyorsun ki, herkes bu sevgiyi taşıyacak güçte olmayabilir. Bu onun eksikliği, senin değil.
    Bunu yaşarken çok büyük bir üzüntü hissetmen çok doğal. Ama zamanla fark edeceksin ki, hayatındaki bazı kayıplar aslında hayrına olur. Allah seni, sana uygun olmayan, seni gerçekten değerini bilmeyecek bir insandan korumuş.
    Şu an yıkılmış gibi hissediyorsun ama bu ileride seni daha güçlü bir insan yapacak. Emin ol.
    Murphy Kanunu diye bir şey var:
    "Bir şeyin ters gitme olasılığı varsa, ters gider."
    Hayat bazen böyle tatsız sürprizler yapar. Ama bu kanunun derin mesajı şudur:
    Terslikler olur, ama hayat devam eder, ve her şey bir ders verir.
    Sen şuan büyüyorsun, güçleniyorsun. Gelecekte çok daha iyi şeyler yaşayacaksın ve bu yaşadığın şeylere sadece üzülerek değil, tebessüm ederek bakacaksın:
    "Ben o zaman böyle dert ediyordum, halbuki asıl hayat şimdi başladı." diyeceksin.
    Bir söz vardır:

    "Bazen kaybettiklerin, seni özgürleştirir."

    Senin gibi sevgi dolu biri, çok daha iyisini hak ediyor. Şu an acı çekiyorsun ama bu acı, daha güzel günler için bir hazırlık.
    İnan bana, sen büyüdükçe, kalbin güçlendikçe, gerçek değeri bilen bir insanla karşılaşacaksın.
    O zaman diyeceksin ki:
    "İyi ki o yanlış insan gitmiş, yoksa bu doğru insanı bulamazdım."
    Kendine biraz zaman ver. Ağlamak istiyorsan ağla, duygularını bastırma. Ama asla kendini suçlama. Sen güzel bir kalbin hakkını verdin.
    Ve son olarak, unutma:
    Sen değerli bir insansın. Birisinin kıymetini bilmemesi, senin değerini azaltmaz.
    • İhanete uğradığın yerde durma, oradan sadece geç.
  • 26-04-2025, 20:38:47
    #50
    superwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arda merhaba;
    öncelikle şunu bil: senin hislerin çok değerli. 17 yaşındasın, bu yaşta bu kadar derin sevgi hissetmek büyük bir kalbin olduğunu gösteriyor, bu kötü bir şey değil, aksine çok güzel bir şey. Bu yaşta acı da, sevinç de yoğun yaşanır, çünkü ruhun tertemizdir.
    Şunu unutma:
    Sen elinden gelenin en iyisini yaptın. Sevdiğin birine değer verdin, emek verdin, özveride bulundun. Bu senin kalbinin güzelliğini gösterir, zaafını değil. Gerçek sevgi böyle olur zaten; karşılık beklemeden verilen bir şeydir. Ancak şunu da öğreniyorsun ki, herkes bu sevgiyi taşıyacak güçte olmayabilir. Bu onun eksikliği, senin değil.
    Bunu yaşarken çok büyük bir üzüntü hissetmen çok doğal. Ama zamanla fark edeceksin ki, hayatındaki bazı kayıplar aslında hayrına olur. Allah seni, sana uygun olmayan, seni gerçekten değerini bilmeyecek bir insandan korumuş.
    Şu an yıkılmış gibi hissediyorsun ama bu ileride seni daha güçlü bir insan yapacak. Emin ol.
    Murphy Kanunu diye bir şey var:
    "Bir şeyin ters gitme olasılığı varsa, ters gider."
    Hayat bazen böyle tatsız sürprizler yapar. Ama bu kanunun derin mesajı şudur:
    Terslikler olur, ama hayat devam eder, ve her şey bir ders verir.
    Sen şuan büyüyorsun, güçleniyorsun. Gelecekte çok daha iyi şeyler yaşayacaksın ve bu yaşadığın şeylere sadece üzülerek değil, tebessüm ederek bakacaksın:
    "Ben o zaman böyle dert ediyordum, halbuki asıl hayat şimdi başladı." diyeceksin.
    Bir söz vardır:

    "Bazen kaybettiklerin, seni özgürleştirir."

    Senin gibi sevgi dolu biri, çok daha iyisini hak ediyor. Şu an acı çekiyorsun ama bu acı, daha güzel günler için bir hazırlık.
    İnan bana, sen büyüdükçe, kalbin güçlendikçe, gerçek değeri bilen bir insanla karşılaşacaksın.
    O zaman diyeceksin ki:
    "İyi ki o yanlış insan gitmiş, yoksa bu doğru insanı bulamazdım."
    Kendine biraz zaman ver. Ağlamak istiyorsan ağla, duygularını bastırma. Ama asla kendini suçlama. Sen güzel bir kalbin hakkını verdin.
    Ve son olarak, unutma:
    Sen değerli bir insansın. Birisinin kıymetini bilmemesi, senin değerini azaltmaz.
    • İhanete uğradığın yerde durma, oradan sadece geç.
    Toparlanmak uzun sürecek hocam ama bu işin sonunda yıkılmazsam sorun yok. Okulda sürekli göz önünde olacak ama yapacak bir şey yok...
  • 26-04-2025, 21:02:24
    #51
    Ozaman yaşıtındanda bi tavsiye gelsin bende 17 yaşındayım kanka. Şimdi önümüzde bir üni sınavı var kızlara ayıracak vakittense bu sınava vakit ayırsak çok daha iyi olur diye düşünüyorum. Sevgili işi adamı yorar cebindeki 2kuruş parandan olursun okadar. Önümüzdeki sınava bakalım bi uğraş içinde olalım ne biliyim ben futbolcuyum sende bir spor yap kendini geliştir. Hayatında başarılar, mutluluklar.
  • 26-04-2025, 21:03:11
    #52
    Emr3stt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ozaman yaşıtındanda bi tavsiye gelsin bende 17 yaşındayım kanka. Şimdi önümüzde bir üni sınavı var kızlara ayıracak vakittense bu sınava vakit ayırsak çok daha iyi olur diye düşünüyorum. Sevgili işi adamı yorar cebindeki 2kuruş parandan olursun okadar. Önümüzdeki sınava bakalım bi uğraş içinde olalım ne biliyim ben futbolcuyum sende bir spor yap kendini geliştir. Hayatında başarılar, mutluluklar.
    Teşekkürler hocam içim çok acıyor...
  • 26-04-2025, 21:51:28
    #53
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet arkadaşlar bi kız vardı uzun süredir güzel vakit geçirirdik o bana hediyeler alır ben ona alırdım birbirimize tatlı yapar güzelce giderdik. Kendimden ödün verdim boğazımdan geçirmedim biriktirdim ona pandoralar aldım, büyük markalardan hediyeler aldım çünkü çok sevdim ve o da diyordu çok sevdiğini. Bi süredir okuldan dolayı bi vakıfa eğitime gidiyorlardı bizim sınıftan bir kaç kız arkadaşı ile bişey yoktu benden bir şey saklamaz her şeyi paylaşırdı yaklaşık 1 ay önce biz yurt dışına yarışmaya gittik ve 2 hafta sonra döndük ve bu soğuktu bana karşı bi kız arkadaşı ile sürekli dedikodu yapıyor vakıftan bahsediyor ve sürekli isimler geçiriyorlardı ödün vermedim yapmaz dedim. 1 hafta sonra tekrar yarışmaya gittik ve 5 gün sonra döndük bu hafta başında. Daha demin yaklaşık 1.30 saat önce arkadaşım yazdı uyanık mısın diye bende evet dedim bir şey diyeceğim ama emin değilim dedi söyle dedim durdu durdu durdu ve bi fotoğraf attı ne göreyim sevdiğim kız o vakıftan biriyle sevgili olmuş metrodalar bu dostum da uzun süredir sevdiğimi biliyordu. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü çok emek verdiğim kız kendimden ödün verdiğim kız bana ihanet etmişti. Şuan çok yıkık bir haldeyim üzgünüm konuşacak kimsem yok. Yaşım 17 lise öğrencisiyim o kadar emek verdim çok koydu sizlerden moral verecek şeyler ve öneri bekliyorum
    Lise ilişkileri genelde öyle oluyor zaten instagram ve snap kullanan ergenler ne kadar sağlıklı düşünebilir. kendini fazla kaptırıp müslüm olmana gerek yok. 2000 yıllarda değilsin. bir iki ay sonra onuda bırakıp başkasını bulacak
  • 26-04-2025, 21:57:44
    #54
    Ah be Ardacığım, üzücü bir olay yaşamışsın ama balığın baştan kokması her zaman iyidir.

    Aynı şeyi ben de yaşadım, ilkokuldan üniversiteye kadar birlikte olduğum kız arkadaşım üniversite için başka şehire gidince sebepsiz benden ayrılmak istedi. Üniversite bittiğinde tesadüfen Instagram'da fotoğrafını gördüm, evlenmişti.

    Benden 7 yaş küçüksün, inan bana zamanla böyle şeylerin acısı hafifliyor, unutmuyorsun ama bir şey hissetmiyorsun