Arda merhaba;
öncelikle şunu bil: senin hislerin çok değerli. 17 yaşındasın, bu yaşta bu kadar derin sevgi hissetmek büyük bir kalbin olduğunu gösteriyor, bu kötü bir şey değil, aksine çok güzel bir şey. Bu yaşta acı da, sevinç de yoğun yaşanır, çünkü ruhun tertemizdir.
Şunu unutma:
Sen elinden gelenin en iyisini yaptın. Sevdiğin birine değer verdin, emek verdin, özveride bulundun. Bu senin kalbinin güzelliğini gösterir, zaafını değil. Gerçek sevgi böyle olur zaten; karşılık beklemeden verilen bir şeydir. Ancak şunu da öğreniyorsun ki, herkes bu sevgiyi taşıyacak güçte olmayabilir. Bu onun eksikliği, senin değil.
Bunu yaşarken çok büyük bir üzüntü hissetmen çok doğal. Ama zamanla fark edeceksin ki, hayatındaki bazı kayıplar aslında hayrına olur. Allah seni, sana uygun olmayan, seni gerçekten değerini bilmeyecek bir insandan korumuş.
Şu an yıkılmış gibi hissediyorsun ama bu ileride seni daha güçlü bir insan yapacak. Emin ol.
Murphy Kanunu diye bir şey var:
"Bir şeyin ters gitme olasılığı varsa, ters gider."
Hayat bazen böyle tatsız sürprizler yapar. Ama bu kanunun derin mesajı şudur:
Terslikler olur, ama hayat devam eder, ve her şey bir ders verir.
Sen şuan büyüyorsun, güçleniyorsun. Gelecekte çok daha iyi şeyler yaşayacaksın ve bu yaşadığın şeylere sadece üzülerek değil, tebessüm ederek bakacaksın:
"Ben o zaman böyle dert ediyordum, halbuki asıl hayat şimdi başladı." diyeceksin.
Bir söz vardır:

"Bazen kaybettiklerin, seni özgürleştirir."

Senin gibi sevgi dolu biri, çok daha iyisini hak ediyor. Şu an acı çekiyorsun ama bu acı, daha güzel günler için bir hazırlık.
İnan bana, sen büyüdükçe, kalbin güçlendikçe, gerçek değeri bilen bir insanla karşılaşacaksın.
O zaman diyeceksin ki:
"İyi ki o yanlış insan gitmiş, yoksa bu doğru insanı bulamazdım."
Kendine biraz zaman ver. Ağlamak istiyorsan ağla, duygularını bastırma. Ama asla kendini suçlama. Sen güzel bir kalbin hakkını verdin.
Ve son olarak, unutma:
Sen değerli bir insansın. Birisinin kıymetini bilmemesi, senin değerini azaltmaz.
  • İhanete uğradığın yerde durma, oradan sadece geç.