Ah be Ardacığım, üzücü bir olay yaşamışsın ama balığın baştan kokması her zaman iyidir.

Aynı şeyi ben de yaşadım, ilkokuldan üniversiteye kadar birlikte olduğum kız arkadaşım üniversite için başka şehire gidince sebepsiz benden ayrılmak istedi. Üniversite bittiğinde tesadüfen Instagram'da fotoğrafını gördüm, evlenmişti.

Benden 7 yaş küçüksün, inan bana zamanla böyle şeylerin acısı hafifliyor, unutmuyorsun ama bir şey hissetmiyorsun