• 26-04-2025, 13:37:59
    #37
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne saçma saçma konuşuyorsunuz hocam kategori off topic daha 1 aydır buradasınız paylaşacak kimsem yok bu saatte ve bende burada paylaştım bunda sorun ne? Ve size ne?
    Muhtemelen baban yaşındayım ama sana abi tavsşyesi vereyim.

    1) Yaşaman gereken şeyleri yaşıyorsun. Neden evlenemeyeceğin halde bir kızla 17 yaşında sevgili oluyor evcilik oynuyorsun? İşte bmyle şeyler yaşayıp tecrübe kazanmak için.

    2) İnsanların çok çok istisnai bir kesini lise aşkları ile evlenip mutlu bir hayat sürerler. Yani lise zamanındaki ilişkilerine büyük anlamlar yükleme büyük beklentilere girme büyük hayaller kurma.

    3) Baba parası yerken bir kıza aldığın hediyeler kendinden ödün vermek değildir. Ev kiranı faturalarını yaşam maliyetlerini ailen karşılarken eline geçen parayı br kıza harcamak seni batırmaz. Asgari ücretle çalışıp kira fatura öderken pandoradam hediye alıp kredi borcuna giriyorsan bu kendinden ödün vermektir. Yani harcadığın zamana paraya hiç bakma. Daha çok yaşanacak zamanın daha çok kazanacak paran var.

    4) Bu en önemli tavsiyem. Duygularına hakim ol. Özel hayatını ortaya dökme. Ne forumda ne günlük hayatında yaşadığın acıları belli etme. Bu forumda ticaret yapacaksın. Ben seninle ticaret yapıyor olsam bu konudan sonra ticaret yapmam. Bu çocuk ergen gelgitleri yaşıyor yarın kız arkadaş bulur, kız arkadaşı ile kavga eder bizim işler aksar. Ön ödemeyi kıza harcar sonra bizim işleri sallayabillir diye düşünürüm.
    Özel hayatında da yaşadığın acıyı görenler sana acıyıp empti duymayacaklar. Tersine senin zaten yıkılmış olduğunu düşünüp seni incitöekten suçluluk duymayacaklar.
    Kırık camlı ev teorisini araştır.
    Ne acı yaşarsan yaşa bir kaç yakın arkadaşın dışında kimseye acılarını anlatma. Çevrene ve karşı tarafa vereceğim en iyi mesaj bu ayrılıktan zerre etkilenmediğin ve hayatına mutlu şekilde hiç bir şey olmamış gibi devam ettiğin olmalı.
  • 26-04-2025, 14:08:41
    #38
    Şanslısın kız kendini başkasına kakalamış. Sadık olmayan kadın yok hükmündedir.
  • 26-04-2025, 14:24:07
    #39
    SdtTicaret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha dur neler görüceksin neler duyacak neler yaşayacaksın tiksineceksin miğden bulanacak sonra ben bu devrin insanı değilim,hiçbir kadın benim sevgimi haketmiyor tripleri içe kapanmalar sonra birden gelen farkındalıkla değişmeler güven sorunları bağlanamama problemleri ama mental olarak güçlü bir insan olarak da çıkabilirsin günün sonunda üzülmeyen umursamayan kendiyle mutlu olabilmeyi öğrenmiş bir adam olursun ha birde bu yazıyı okuyacak her erkek için yazıyorum çoğu kadın peşimden koşsun çabalasın ister görmek ister bu egolarından kaynaklı tamamen erkek adam istenmediği yerde 1 dakika durmaz ailesi dahil arkadaşlar gururunuz yoksa hiçsiniz bu hayatta
    Bakacağız hocam çabalayacağız...

    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen baban yaşındayım ama sana abi tavsşyesi vereyim.

    1) Yaşaman gereken şeyleri yaşıyorsun. Neden evlenemeyeceğin halde bir kızla 17 yaşında sevgili oluyor evcilik oynuyorsun? İşte bmyle şeyler yaşayıp tecrübe kazanmak için.

    2) İnsanların çok çok istisnai bir kesini lise aşkları ile evlenip mutlu bir hayat sürerler. Yani lise zamanındaki ilişkilerine büyük anlamlar yükleme büyük beklentilere girme büyük hayaller kurma.

    3) Baba parası yerken bir kıza aldığın hediyeler kendinden ödün vermek değildir. Ev kiranı faturalarını yaşam maliyetlerini ailen karşılarken eline geçen parayı br kıza harcamak seni batırmaz. Asgari ücretle çalışıp kira fatura öderken pandoradam hediye alıp kredi borcuna giriyorsan bu kendinden ödün vermektir. Yani harcadığın zamana paraya hiç bakma. Daha çok yaşanacak zamanın daha çok kazanacak paran var.

    4) Bu en önemli tavsiyem. Duygularına hakim ol. Özel hayatını ortaya dökme. Ne forumda ne günlük hayatında yaşadığın acıları belli etme. Bu forumda ticaret yapacaksın. Ben seninle ticaret yapıyor olsam bu konudan sonra ticaret yapmam. Bu çocuk ergen gelgitleri yaşıyor yarın kız arkadaş bulur, kız arkadaşı ile kavga eder bizim işler aksar. Ön ödemeyi kıza harcar sonra bizim işleri sallayabillir diye düşünürüm.
    Özel hayatında da yaşadığın acıyı görenler sana acıyıp empti duymayacaklar. Tersine senin zaten yıkılmış olduğunu düşünüp seni incitöekten suçluluk duymayacaklar.
    Kırık camlı ev teorisini araştır.
    Ne acı yaşarsan yaşa bir kaç yakın arkadaşın dışında kimseye acılarını anlatma. Çevrene ve karşı tarafa vereceğim en iyi mesaj bu ayrılıktan zerre etkilenmediğin ve hayatına mutlu şekilde hiç bir şey olmamış gibi devam ettiğin olmalı.
    Kendim çalıştım o kıza baba parası yedirmedim faturalarımı vs. hep kendim öderim, alışverişi ben yaparım. 1.5 yıldır güzeldi her şey son 1 ayda oldu olanlar. Ticaret yaparsınız yapmazsınız size kalmış beni bilen biliyor bu zamana kadar kimseyi mağdur etmedim etmemde. Çok ticaretim oldu kimse mutsuz dönmedi. Bundan sonra bir süre zor ilerleyeceğim ama bakalım...

    Vanq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şanslısın kız kendini başkasına kakalamış. Sadık olmayan kadın yok hükmündedir.
    Keşke en başından hiç olmasaydı diyorum hocam...
  • 26-04-2025, 14:30:56
    #40
    Kurumsal Üye
    Zamanında onsuz yapamam ölürüm dediğim hatunların şimdi adını hatırlamıyorum inan. Bir kural var seveni öper öpeni severler bunu unutma
  • 26-04-2025, 14:39:06
    #41
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında onsuz yapamam ölürüm dediğim hatunların şimdi adını hatırlamıyorum inan. Bir kural var seveni öper öpeni severler bunu unutma
    Geceden beri dostlarımın kafasını şişirdim hocam biraz da olsa kafamı dağıtayım diye unutmak biraz zaman alacak gibi benim için
  • 26-04-2025, 14:40:40
    #42
    17 yasinda birinin saglikli bir iliski yasamasini bekleme kardesim. Daha cok yolun var. Nextle
  • 26-04-2025, 15:00:53
    #43
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17 yasinda birinin saglikli bir iliski yasamasini bekleme kardesim. Daha cok yolun var. Nextle
  • 26-04-2025, 16:01:47
    #44
    Bu durumda endişelenmesi gereken sen misin yoksa böyle oynak birine denk gelen yeni erkek mi? bunu düşünmelisin. Sen kurtuldun.
  • 26-04-2025, 16:03:56
    #45
    caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu durumda endişelenmesi gereken sen misin yoksa böyle oynak birine denk gelen yeni erkek mi? bunu düşünmelisin. Sen kurtuldun.
    Hocam 1.5 yıllık geçmiş unutmak zor her şey gözümün önüne sürekli geliyor aynı sınıftayız aynı mahalledeyiz zor...