OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamanında onsuz yapamam ölürüm dediğim hatunların şimdi adını hatırlamıyorum inan. Bir kural var seveni öper öpeni severler bunu unutma
Geceden beri dostlarımın kafasını şişirdim hocam biraz da olsa kafamı dağıtayım diye unutmak biraz zaman alacak gibi benim için