_Forbidden_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kötü olmuş gibi görünüyor ancak aslında iyi olmuş. Senin gözünü açmana yardımcı olmuş. İleride bunla evlenmiş olsan yine aynısını yapacaktı ve sen çok üzülecektin belki de kahrolacaktın. Unutma 1 defa yapan hep yapar.
Doğru hocam...