• 26-08-2009, 10:28:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Mor rengi Galat ların rengiydi.. Turkuaz renginin Türk Milletinin geçmisteki rengi oldugu gibi.. Galatların kurdugu saraylara hitaben kurulmus Galatasaray için aslında Mor rengi çok seyi ifade ediyor.. Mor ayrıca cesaret ve asilliğin rengi. Bu sebeple bu sene mor seçildi. 2288 in açılımı da bu. Galat lar 2288 sene önce bu topraklara geldi ve bu efsane tarihin ilk adımı oldu...

    Tartışma olsun diye açmadım, sadece bilin ve ona göre dalga geçin.
  • 26-08-2009, 10:35:13
    #2
    Tarihini bilmeyen adam dalga geçti diye o formanın kutsallığı gitmez zaten
  • 26-08-2009, 10:37:19
    #3
    formalar gayet güzel görüntü kirliliği yaratmıyor eskisi gibi
  • 26-08-2009, 11:02:14
    #4
    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarihini bilmeyen adam dalga geçti diye o formanın kutsallığı gitmez zaten
    Galatların Türk olmadığının farkındasındır umarım..
  • 26-08-2009, 11:07:17
    #5
    okyay58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatların Türk olmadığının farkındasındır umarım..
    Orda bi genelleme yaptım tarihimiz diye çünkü galatlarda bulunduğumuz topraklarda vakti zamanında yaşamış diye
  • 26-08-2009, 12:33:25
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    nayhki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye bu yıl mor seçildi de daha önce seçilmedi :S
    soruya bak.farzedelim 1980 doğumlusun neden 1979 da doğmadın.
    yada konuyla ilgili örnek verelim.Turkuaz neden geçen sene giyildi de daha önce giyilmedi.
    umarım ne kadar saçma bir şey sorduğunun farkındasındır
  • 26-08-2009, 12:39:46
    #7
    ama bunca yıl sarı kırmızı forma giyip bu yıl değiştirmelerini anlamıyorum..bu yılın özelliği varmı ?
  • 26-08-2009, 12:47:20
    #8
    nayhki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama bunca yıl sarı kırmızı forma giyip bu yıl değiştirmelerini anlamıyorum..bu yılın özelliği varmı ?
    Yaşına bakarak yorum yapmak istemiyorum ama formada bi değişiklik yok renklerimiz sarı kırmızı sadece bazı maçlara mor forma ile çıkıyoruz . Sen sanırım daha olayı anlamadın .
  • 26-08-2009, 12:56:20
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence o türk bu türk muhhabetine hiç girmeye gerek yoktu konu kitlenebilir konuma gelebilir.galatalar nekadar türk olursa olsun galatasary bugün fransızların elindedir ve bizzat izlediğim trt belgeseline türk antrenör fransızca konuşmaktadır....bizzat kınıyorum galatasarayı