uguR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
madem avrupada bütünüz avrupa başarılarınla övünüp durmayın, herkes destekledi türk takımı diye, gs yaptı fb yaptı diye avrupa başarılarını kendinize çekmeyin
Sanane kardeşim. Sen de yap sen de övün Allah Allah. Avrupa'da bütünüz derken; birbirimizi destekleriz manasında söylemiştim. Başarılarımızı es geçeriz manasında değil.